Search
Now showing items 1-7 of 7
بررسی اندازه اثر اجزای تشکیل دهنده نمره آزمون چندگزینه ای با شیوه تعیین درجه اطمینان به پاسخ ومقایسه این نمره با نمره یک آزمونThe Effect Size Of The Mcq's Score Components By Confidence – Based Assessment (Cba) & Comparison Of Cba Score With Conventional Mcq Score
(FME, 2010-01-01)
چکیده:
سابقه و هدف :
دانش ناقص (Partial knowledge) و بررسي و ارزيابي آن يكي از مهمترين فاكتورهايي است كه مي توان در ارتباط با ارتقاء و توسعه آزمونهاي چند گزينه اي مورد توجه جدي قرار داد. راهبردهاي متنوعي نيز براي پوشش ...
بررسی میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان وعوامل موثر در آن درسال 1389The Survey Of Factors Effect On Educational Decline Of Students Medical University Of Zahdan Students University
(FME, 2010-01-01)
چکیده:
زمینه وهدف :
افت تحصیلی دانشجویان یکی از مشکلات اصلی مراکز آموزش عالی کشور می باشد که نه تنها باعث هدررفتن وقت و هزینه های جاری در مراکز آموزشی می شود بلکه سبب ایجاد مسائل و مشکلات روحی-روانی، خانوادگی و ...
تبیین دیدگاه ها،نظرات و انتظارات دانشجویان استعداد درخشان رشته های پزشکی و دندانپزشکی در زمینه تسهیلات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و فوق برنامه در دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در سال 1389Views and expectations of talented medical and dental students in Shahid Beheshti university of health care and medical education on educational, research, welfare and extracurricular facilities in 1389.
(FME, 2010-01-01)
چکیده:
مقدمه: حمایت از نخبگان و استعداد های در خشان چندین سال است که به طور جدی در دانشگاه های کشور مطرح شده است ، اهمیت توجه به نیازها و بررسی مشکلات دانشجویان دارای استعداد در خشان از آن جهت است که می بینیم هر ساله ...
ارائه سازوکارهای افزایش انعطاف پذیری آموزش علوم پزشکی ایران در مقابل نیازهای در حال تغییر محیطیEnhancing Medical Education Flexibility in IRAN in response to Environmental changing needs
(FME, 2010-01-01)
چکیده:
این پایان نامه در چند مرحله به انجام رسید.
مرحله اول پژوهش؛ بررسی مفهوم انعطاف پذیری در سطح تحلیل سه گانه سازمانی، گروههای آموزشی و اعضاء هیئت علمی و مدیران دانشگاه ها
تعیین عوامل اثرگذار بر انعطاف پذیری گروه ...
بررسی وضعیت قابلیت یادگیری سازمانی، موانع و تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سال 92- 1391Survey of Organizational Learning Capability and the Barriers and Facilitators of its in University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences
(FME, 2010-01-01)
چکیده:
زمينه تحقيق: يادگيري سازماني و سازمان يادگيرنده، امروزه بعنوان يكي از مهمترين عوامل تأثيرگذار در موفقيت سازماني محسوب ميشود. مديران و بخصوص مديران دانشگاهي ميبايستي در جهت حركت به سمت سازمان يادگيرنده اقدامات ...